چی بگم...............
عروسی
چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, :: 14:46 :: نويسنده : دوماد

 

دنیا امد تا دختر کسی شود......

    ازدواج کرد تا همدم کسی شود.... 

    بچه دار شد تا مادر کسی شود.....

برای همه کس شد اما........

خودش بی کس ماند...



نظرات شما عزیزان:

فــــــــــرناز
ساعت0:17---31 مرداد 1392
مرسی ک بهم سر زدی لینکت میکنم دوست داشتی لینکم کن دلم میخواد رد پای من تو وبت بمونه


راستی درباره ی کامنتات بگم


اونم دوستم داشت حتی الانم قسم میخورم هنوزم دوستم داره ولی دقیقا همون کاری ک تو با عشقت کردیا با من کرد بهم گفت چاره ای ندارم فرناز دیه نمیشه و منا با این حالم ول کرد اخه مگه مرض دارید ببخشید البته مگه واستون تو عشق کم میذارند ک این کارا باهامون میکنید دلت چه جوری اومد ؟؟؟
پاسخ:چشم لینک میکنم دله دیگه چی میشه کرد؟


فــــــــــرناز
ساعت0:16---31 مرداد 1392
مرسی ک بهم سر زدی لینکت میکنم دوست داشتی لینکم کن دلم میخواد رد پای من تو وبت بمونه

راستی درباره ی کامنتات بگم

اونم دوستم داشت حتی الانم قسم میخورم هنوزم دوستم داره ولی دقیقا همون کاری ک تو با عشقت کردیا با من کرد بهم گفت چاره ای ندارم فرناز دیه نمیشه و منا با این حالم ول کرد اخه مگه مرض دارید ببخشید البته مگه واستون تو عشق کم میذارند ک این کارا باهامون میکنید دلت چه جوری اومد ؟؟؟
پاسخ:چشم لینک میکنم دله دیگه چی میشه کرد؟


hadis
ساعت2:22---14 مرداد 1392
اوخی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1